Spontana idéer...

Ibland får jag helt knasiga idéer... Igår t.ex. så bestämde jag mig för att spriga marathonet idag. Jag var helt otränad, jag kommer inte ens ihåg senaste gången jag var ute och sprang så ni fattar... Men iaf så hade jag sprungit i 4km med flåsande männiksor runt omkring mig och så plötsligt får jag j ätte ont i foten! Jag hade typ sträckt en muskel så smärtan spred sig uppåt i benet och gissa vad som kommer sen... Jo, en låååååååång uppförsbacke! kul. Jag klara det iaf på rätt så bra tid och min fot är bättre nu och så känner jag mig stolt över att jag palla springa alla 10 km med tanke på att jag inte tycker om att springa speciellt mycket. Idag ska jag iaf ta det lungt och packa för imorgon ska jag till mormor och morfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress/ URL:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0