Jag är Desperat, Jag behöver en kram!

Jag är sällskapssjuk. Jag har tusen saker att göra men det ända jag tänker på är att jag vill prata med mina vänner...men de har antingen inte tid eller så är de inte ens hemma! Jag saknar dem så himla mycket. Inte så konstigt om man tänker efter... jag har ju varit med min familj i en hel vecka nu utan att få ha kul med mina kompisar ett dugg, inte ens pratat med dem. Jag skulle göra vad som helst för att ge dem alla en enda stor gose kram nu men bara för att jag är på kramhumör så är de ju såklart inte här! Jag ska kanske ha ågon liten fest nästa helg kanske... så att vi alla kan vara samlade en sista gång innan stressen, innan lovet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress/ URL:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0