Jag borde plugga men jag är bara så himla less på det!

Jaha, det var ett tag sedan... Har haft lite fullt upp på sista tiden kan man säga. Denna vecka kommer jag ha slutprov och på fredag kl 10:20 så har jag sommarlov! Jag är så himla glad att skol-året snart är slut. synd bara att vädret inte är så somrigt.. det var +11 i morse, kul.. känner man för att gå och bada? Svar: NEJ! Man känner egentligen inte för att göra någonting förutom att typ ligga kvar i sängen i 4 timmar till.
Imorgon har jag svenska-prov i 3 timmar. August Strindberg och selma lagrelöf var ena kreativa figurer.... de skriver faktiskt himla vackert.
Jag känner mig lite rebellisk. Pallar inte att plugga hela dagar, jag är faktiskt inte gjord för det! så istället låg jag i sängen och spela gitarr. Det är extremt avslappnande att bara ligga där med gitarren i famnen och klinka hit och dit. Helt underbart.
Jag hade sommar-piano-konsert i lördags. det gick så himla bra asså!! Jag är bara så stolt och det är pianoläraren oxå <3 det var typ det ända hon prata om de första 10 minuterna idag så jag antar att det var "ass-kicking" bra!
Jag antar att de flesta av er har sommarlov nu, era lyckostar. men å andra sidan när jag tänker på det så kommer jag inte börja skolan igen i slutet av augusti utan i början av september och det passar mig perfekt.
Ha så kul och var snälla så att tomten kommer förbi i jul (bra att börja tidigt). .
tja då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress/ URL:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0