min Mandiz <3

Jag vill bara säga en gång för alla att jag har haft himla tur med kompisar! De är alltid där och den kompisen jag allra mest är stolt över att jag har är manda för hon har alltid stöttat mig, varit tålamodig nog att stå ut med mig och alltid försökt att förstå när jag är upprörd över nåt. Hon har varit där för mig när jag har haft det jobbigt men istället för att hitta en ny kompis så har hon kämpat sig igenom problemet! Hon orkar med den barnsliga, knasiga person som jag är utan att bli helt trött på mig (vilket jag är otroligt tacksam över eftersom inte alla gör det har jag märkt). Ibland tänker vi precis likadant och säger saker samtidgt men iblan blir man bara så himla trött på henne men bara det att jag längtar så mycket efter henne nu måste väl betyda att det är så himla värt det!! Mandiz är en helt underbar person som jag är så stolt över på alla sätt och vis och jag är minst sagt stolt över att kalla henne för min bästa vän för utan henne skulle jag inte vara den jag är idag. Jag skulle nog vara någon slags "angel of death" istället för den spralliga person jag är idag.
Min Mandiz är underbar ♥

image43
Här är våra fötter. söta va? XD

Kommentarer
Postat av: tess

Snälla, titta in på min blogg. En snabbis! Ha en riktigt skön Söndag! XD

2008-06-01 @ 16:24:02
URL: http://runnergirl.blogg.se
Postat av: Amanda

åååh jag blir alldeles tårögd!! tack! det du skriver betyder så otroligt mkt!! jag älskar dig så himla mkt, ja vet inte vad ja skulle gör a utan dj!!

2008-06-02 @ 17:08:33
URL: http://amidhamre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress/ URL:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0