Fortsättning av bilder från N.Y.

image39
Tydligen är detta världens största klocka. Kankse inte så glamorös som man hade tänkt sig att världens största klocka skulle vara men vad vcore livet utan överraskningar egentligen? (sorry för att de små huvudena var i vägen jag bara ville visa världens största klocka så då får vi tyvärr också se två huvuden som ser ungerfär lika stora ut :P hihi. ) (denna bild var också tagen från vattnet)
image40 här har vi det där strykjärns huset som ligger i södra manhattan. Ja, det är väl inte så mycket mer man kan säga om det så... moving on.
image41
och sist men inte minst så stod jag i toppen på The Empire State Building och såg New York från den absoluta toppen. Jag var verkligen glad att jag gick hit på torsdagen för då när man har varit i N.Y. i en vecka så känner man igen sig lite grann så då kan man peka ut saker flera meter över marken.



Kommentarer
Postat av: Loiiz

jej!! new york är kul :D

2008-06-02 @ 20:29:26
URL: http://loiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress/ URL:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0