nägra Bilder från N.Y.

image36 En bild från det naturhistoriska museet. Man kunde sitta i ett stort runt rum som hade utsikt av central park.

image37Nu ser man det inte helt men det står faktiskt "macy's" under flaggorna för det är just vad det är, macy's! Hotellet låg bara hundra meter från macy's så man kunde springa över dit lite då och då. Det jag gillade var att de hade faktiskt rätt så mycket grejer men de var inte så dyra (inte som Bloomingdales, där fanns det typ BARA guess, chanel, DKNY m.m. men det var så himla dyrt!!!!)
juste, Macy's är världens största köpcentrum.







image38 och så den vackra gudinnan mitt i vattnet var mindre än vad jag trodde att hon skulle vara. Jag tog en båttur på vattnet när jag tog denna bild . Jag fightades med kineser och japaner som också ville fota henne men jag fick några bra bilder på henne iaf.

Fortsättning följer... (när jag pallar som troligen är nu iaf för jag okar inte göra något annat typ)

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

frågestund i min blogg =)

2008-05-31 @ 20:19:16
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress/ URL:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0